Aktuality
Národní plán obnovy - prevence digitální propasti
Škola je v roce 2022 příjemcem podpory z EU. Finanční prostředky jsou určeny pro mateřskou, základní a střední školu. Jsou poskytnuty na neinvestiční výdaje. Byly využity na nákup mobilních digitálních technologií.
Národního plán doučování
Škola v rámci programu Národního plánu doučování realizovaného z Národního plánu obnovy, ve kterém je škola příjemcem podpory EU, poskytuje doučování vybraným nejpotřebnějším žákům ohrožených školním neúspěchem během pandemie covid-19.
Informační poutač s logy zainteresovaných institucí zde
Povinné zakrývání nosu a úst rouškou do odvolání.
Tato povinnost platí pro všechny žáky, zaměstnance i všechny další osoby ve všech společných prostorech školy (tedy vestibul, chodby, prostory u šatních skříněk, WC, jídelna apod.).
V jídelně strávníci roušku odloží při konzumaci jídla a nápojů.
Ve třídách žáci ani vyučující roušky mít nemusí, pokud vyučující neurčí jinak (rouška se použije v případě, že se v učebně střídají různé skupiny a nebylo možné provést dostatečnou dezinfekci, v případech, kdy se slučují žáci z různých tříd, při aktivitě, při níž nelze dodržet bezpečnou vzdálenost apod.).
Pro školní družinu platí stejná pravidla.
Kniha za odměnu
Videa, která žáci 1. a 2. třídy natočili, se velmi líbila a dokonce zaujala ve známém knihkupectví KOSMAS. A tou nejlepší možnou odměnou pro malé čtenáře jsou samozřejmě knihy! Za devět videí to bylo rovnou 9 nových knih a omalovánky k tomu!!!
Srdečně děkujeme paní Tereze Fišerové a knihkupectví KOSMAS. 2.A
![]() |
![]() |
Zápis do 1. třídy
Zápis sluchově postižených žáků do 1. ročníku ZŠ pro školní rok 2020/21 je od 1.4 do 21. 4. 2020
Žádost o přijetí a dotazník pro rodiče
Žádost o odklad školní docházky
Uzavření školy od 11. března
Dle nařízení vlády se ruší vyučování od 11. března 2020 do odvolání. Pro další informace sledujte media, příp. budete kontaktováni školou.
Šikana a násilí v dětských kolektivech - 7.2.2020
![]() |
![]() |
![]() |
Muzeum tramvají
V úterý 11.2.2020 byla pro naše žáky zařízena návštěva Muzea městské hromadné dopravy – Vozovna Střešovice. V rámci hodinové komentované prohlídky si děti udělaly představu, jak tramvaje v Praze začínaly, jak vypadaly i jakým způsobem byly poháněny. Snad nejzajímavější byla tramvaj od Františka Křižíka, která v roce 1901 získala první cenu na výstavě v Paříži. Na všechny naše dotazy bylo odpovězeno a děti odcházely velmi spokojené.
Mluvící ruce
V neděli 20.10.2019 proběhl v divadle ABC 22.ročník přehlídky Mluvící ruce pod názvem „30 let SVOBODY“, neboť od sametové revoluce uplyne letos v listopadu právě třicet let.
Žáci 1. a 2. třídy na akci vystoupili s krátkým představením, ve kterém popsali život běžné rodiny před rokem 89. Diváci ocenili velkým potleskem především přirozenost malých herců a jejich první zkušenost s opravdovým hraním.
Monika Novotná, Magdalena Fous a Milada Konvalinová
![]() |
Projekt „Ahoj Výmolova“
Na projektu „Ahoj Výmolova“započaly práce před letošními prázdninami. Tento projekt zaštítila svým darem ČSOB Radlice Rozvojová, a.s. Jde o výtvarné řešení betonové zdi v areálu školy. Zeď je složena ze sedmi částí o celkové délce 76 metrů. Škole se podařilo pro projekt získat akademickou malířku Táňu Svatošovou, mimo jiné autorku Hrabalovy zdi v Libni, která již dříve výtvarně realizovala vstupní prostory naší školy.
Tentokrát navrhla komplexní grafický design celé zdi. Po její úpravě začala postupně s žáky jednotlivých tříd školy s její výmalbou. Počítali jsme s aktivním zapojením žáků, tříd a pedagogů, kteří zde zanechají památku na své působení. Celé dílo je rozloženo do sedmi částí, které budou představovat motivy mateřské, základní a střední školy, ekologii, žáky a školní komunitu a v neposlední řadě adresu s logem školy.
Ve čtvrtek 12. září 2019 byl za účasti autorky Táni Svatošové, zástupkyně ČSOB, vedení školy, pedagogů a žáků školy celý projekt dokončen a slavnostně předán. Zúčastněné děti z mateřské školy, základní školy a studenti střední školy pod vedením paní malířky udělali poslední tahy štětcem, aby dílo dokončili a zanechali na něm svoji trvalou stopu.
Vymalování zdi přispělo ke kultivaci a estetickému vnímání prostředí školy. Pohled na nově upravenou zeď zpříjemní žákům i pedagogům pracovní prostředí, podpoří zájem dětí o sportovní a ekologické aktivity. Uplatní se i při konání Celostátních sportovních her sluchově postižené mládeže, které se zde opakovaně konají a zatraktivní prostředí také jiným organizacím,které hřiště rovněž využívají.